podglądaczki:)

wtorek, 26 lutego 2013


hej hej witajcie:)

po dłuższej przerwie powracam z miłą chęcią do bloga:)
Ostatni weekend okazał się dla mnie łaskawy czasowo i zdążyłam wykonać 2 prace.
Będąc w Empiku zakupiłam dwie urocze drewniane skrzyneczki, patynę do postarzania i parę duperelków które mi się na pewno przydadzą do wykorzystania w kolejnych twórczościach:)
 
za inspirowana dziełami ISZART zakupiłam również mnóstwo przeróżnych koronek bawełnianych które wykorzystałam przy skrzyneczkach 

pierwsza z nich o klasycznych kolorach złamanej bieli i brązu z pierwszym w życiu wykonanym prze zemnie reliefem właśnie z postarzającą patyną:)
efekt sami oceńcie:
 

druga skrzyneczka, nieco większa także z reliefem w ciepłych kolorach bieli i pastelowego różu:)
no i oczywiście koronka :D


mam nadzieje ze się wam spodobają!!!!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz